PAKEJ BERPANTANG DARI PANTANG MOTHER CARE




RATUSAN WANITA YANG TELAH DIJAGA OLEH KAMI. HASILNYA MEREKA NAMPAK CANTIK DAN KEMBALI BERTENAGA SELEPAS BERPANTANG. TERUSKAN MEMBACA JIKA MOMMIES INGIN TAMPIL CANTIK SEPERTI ANAK DARA SELEPAS BERSALIN. MOMMIES AKAN DIJAGA BAK PERMAISURI SEPANJANG BERPANTANG.

'' Selesai sudah sesi berpantang bersama Pantang Mother Care. Saya sangat berpuas hati dengan servis yang diberikan. Urutan memang A++. Rasa seperti urutan kampung. Hilang lenguh dan sakit sakit badan. Tambahan pula CL sangat rajin dan tak berkira. Saya sangat rekomen pada mommies yang masih tercari cari servis CL yang tip top. Tak menyesalkan saya ambil pakej dengan Pantang Mother Care. Worth the money. "

Alhamdulillah ramai dah buka mata bahawasanya khidmat penjagaan berpantang ini sangat penting bagi ibu ibu moden yang mungkin tidak mahu menyusahkan ibubapa untuk menjaga dan mahukan penjagaan yang rapi sepanjang berpantang. Seriously mommies tidak akan menyesal untuk ambil khidmat CL kerana ia sangat sangat membantu mommies dalam pengurusan berpantang. Mommies dah tak perlu fikir apa yang perlu disediakan untuk berpantang kerana kami dah sediakan hampir semua kelengkapan untuk berpantang.



APA KELEBIHAN BILA MOMMIES AMBIL KHIDMAT CONFINEMENT LADY (CL) ?

1) Tidak perlu membebankan ibu bapa untuk menjaga.

2) CL akan memastikan ibu serta bayi berada dalam keadaan dan sekaligus membantu proses penyembuhan.

3) CL akan meringankan kerja rumah seperti memasak makanan pantang, mengemas rumah (asas) dan membasuh baju serta melipat baju.

4)  CL akan membantu untuk menguruskan bayi jadi ibu akan mendapatkan rehat yang cukup sepanjang berpantang.

PERHATIAN !!

Ini adalah salah satu langkah berjaga jaga untuk mengelakkan dari terkena ANGIN MEROYAN. Antara sebab terjadi perkara tersebut adalah tidak menjaga pantang dan mengalami tekanan kerana terlampau penat dan tiada ilmu dalam berpantang.

TUNGGU APA LAGI ?

JOM HUBUNGI KAMI DI 017-447 8057 !


PMC sentiasa bersedia untuk membantu mommies :)

Comments

Popular Posts